Αξιολόγηση, όχι με ποινές αλλά με κίνητρα επιβράβευσης


Ο Απόστολος Λακασάς στο άρθρο του στην Καθημερινή: 'Η αξιολόγηση των δασκάλων παιδεύει και τους γονείς" αναφέρεται και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:
 ( απόσπασμα του άρθρου)


Απόστολος Λακασάς Καθημερινή
 ....Θα μου επιτρέψει ο ευγενής Κωνσταντινουπολίτης πανεπιστημιακός Κώστας Γαβρόγλου να πω αυθορμήτως έλεος με τις φλυαρίες. Μόνο όταν πάψει ο γονιός να πληρώνει για φροντιστήρια θα δείξει ότι εμπιστεύεται το ελληνικό σχολείο Μπορεί να το καταφέρει αυτό η πολιτεία Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος εμπεριέχει και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τα αποτελέσματά της πρέπει να συνοδεύονται όχι από ποινές αλλά από επιβράβευση των καλύτερων. Μόνο έτσι δίνεται κίνητρο σε κάποιον να μην βαλτώσει και να επιδιώξει τη βελτίωσή του. Χωρίς αυτούς τους όρους όποια άλλη διαδικασία εντός του συλλόγου διδασκόντων παραπέμπει σε ζύμωση αλλά όχι σε αξιολόγηση
Επίσης μείζον θέμα της αξιολόγησης είναι ποιος θα την κάνει. Εκείνοι που ανήλθαν στην πυραμίδα της εκπαίδευσης με κομματικά κριτήρια. Πώς μπορούν να αξιολογήσουν σοβαρούς εκπαιδευτικούς με πολύ μεγαλύτερο έργο και εκτόπισμα Γι αυτά τα θέματα δεν κάνει κουβέντα ο κ Κώστας Γαβρόγλου απογοητεύοντας ένα απαιτητικό ακροατήριο αλλά καθησυχάζοντας μια ευμετάβλητη κομματική πελατεία
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Αποδελτίωση από www.minedu.gov.gr (15-12-2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας(Γυμνάσιο)

Αρχείο Δημοσιεύσεων